Ελαττωματικά προϊόντα

Ως καταναλωτές έχετε τα νόμιμα δικαιώματα, όπως αυτά ισχύουν σήμερα στις διατάξεις του νόμου 2251/1994 Περί Προστασίας των Καταναλωτών, όσον αφορά την επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων και απαιτήσεις όσον αφορά τις απώλειες που προκαλούνται από οποιαδήποτε αμέλεια εκ μέρους μας ή μη σωστής εκπλήρωσης των υποχρεώσεων μας. Οι όροι και οι προϋποθέσεις της παρούσας σύμβασης δεν επηρεάζουν τα νόμιμα δικαιώματά σας. 

Ως ελαττωματικά προϊόντα θεωρούνται τα προϊόντα τα οποία δεν τηρούν τις προδιαγραφές παραγωγής και συσκευασίας τους ή και την ευλόγως αναμενόμενη ασφάλεια εν όψει όλων των ειδικών συνθηκών και ιδίως της εξωτερικής εμφάνισης του, της αναμενόμενης χρησιμοποίησης του.

Α. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων 

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος, εφόσον εντός 10 (ΔΕΚΑ) ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή παραλαβής του προϊόντος, δηλώσει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό. Τα έξοδα επιστροφής -αποστολής επιβαρύνουν την OIKOTECHNICAL SUPPORT, κατόπιν παραλαβής των προϊόντων και σχετικού ελέγχου, όπως προβλέπεται κατωτέρω. Μετά το πέρας των ανωτέρω 10 (ΔΕΚΑ) ημερολογιακών  ημερών από την παράδοση του, θεωρείται ότι το προϊόν παρελήφθη σε άριστη κατάσταση και η εταιρεία μας δεν αποδέχεται την επιστροφή και αντικατάστασή του. Με την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος έχετε την δυνατότητα είτε να ζητήσετε την αντικατάσταση του με ένα νέο ίδιο προϊόν, είτε να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων σας,  η οποία πραγματοποιείται με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή. Όσον αφορά την περίπτωση της πληρωμής των παραγγελλόμενων από εσάς προϊόντων με αντικαταβολή (είτε μετρητοίς/είτε μέσω POS System), η επιστροφή των χρημάτων σας από την OIKOTECHNICAL SUPPORT θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα έχετε δηλώσει μέσω της φόρμας επικοινωνίας του παρόντος ιστότοπου. Είναι σημαντικό τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού (τράπεζα, ΙΒΑΝ, αριθμός λογαριασμού, δικαιούχος λογαριασμού) να είναι απολύτως ορθά. Παρακαλούμε να είστε ακριβείς ως προς όλα τα προαναφερόμενα στοιχεία. Η OIKOTECHNICAL SUPPORT ουδεμία ευθύνη φέρει σε περίπτωση δήλωσης εκ μέρους σας λανθασμένων στοιχείων. Ο πελάτης οφείλει μόνο να κρατήσει το προϊόν σε άριστη κατάσταση, εντελώς αμεταχείριστο, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο και τυχόν συνοδευτικό υλικό (εξαρτήματα, εγχειρίδια κλπ.)

 

Β. Επιστροφές λανθασμένων προϊόντων

Σε περίπτωση τυχόν λανθασμένης αποστολής προϊόντος, η οποία οφείλεται στην OIKOTECHNICAL SUPPORT , τα λανθασμένα προϊόντα επιστρέφονται από τον καταναλωτή-πελάτη εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 10 (ΔΕΚΑ) ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή παραλαβής του προϊόντος και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την OIKOTECHNICAL SUPPORT, η οποία οφείλει να αποστείλει στον πελάτη τα σωστά παραγγελλόμενα από αυτόν προϊόντα-εμπορεύματα, μετά τον διενεργούμενο από την OIKOTECHNICAL SUPPORT έλεγχο σχετικά με την αρτιότητα της κατάστασης του προϊόντος κατά την παραλαβή του από την εταιρεία. Ο πελάτης οφείλει μόνο να κρατήσει το προϊόν σε άριστη κατάσταση, εντελώς αμεταχείριστο, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο και τυχόν συνοδευτικό υλικό (εξαρτήματα, εγχειρίδια κλπ.). Μετά την επιστροφή των λανθασμένων προϊόντων στην OIKOTECHNICAL SUPPORT θα γίνεται εκ νέου αποστολή των σωστών παραγγελθέντων προϊόντων σε εσάς χωρίς νέα επιβάρυνση σας

 

Γ. Επιστροφή χρημάτων

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να αιτηθείτε επιστροφή του ποσού. Ο αποστολέας αναλαμβάνει τα μεταφορικά με εταιρεία της επιλογής του (η χρέωση επιβαρύνει τον αποστολέα) . Εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, θα εγκριθεί η αίτηση επιστροφής χρημάτων και θα σας καταθέσουμε την αξία του προϊόντος στο τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εντός 10 (ΔΕΚΑ) εργάσιμων ημερών από την μέρα που θα παραλάβουμε το δέμα σας. Σε παραγγελίες που έχουν πληρωθεί μέσω Χρεωστικής/Πιστωτικής κάρτας ή VivaWallet η επιστροφή της αξίας των προϊόντων θα γίνεται στον αντίστοιχο λογαριασμό. Σε αντίθετη περίπτωση που το προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση , θα γίνεται ενημέρωση για αδυναμία επιστροφής των χρημάτων και την επιστροφή του δέματος. Η επιστροφή των χρημάτων αφορά αποκλειστικά την αξία των προϊόντων και όχι τυχόν εξτρά χρεώσεις από μεταφορικές ή υπηρεσίες courier. Όλες οι επιστροφές θα γίνονται πάντα με ενημέρωση της Oikotechnical Support αλλίως δεν θα γίνονται δεκτές.  Παρακαλούμε να είστε ακριβείς ως προς όλα τα προαναφερόμενα στοιχεία. Η OIKOTECHNICAL SUPPORT ουδεμία ευθύνη φέρει σε περίπτωση δήλωσης εκ μέρους σας λανθασμένων στοιχείων.